lunes, 26 de abril de 2010

Anècdota.

Això va ser fa 3 anys, feiea una cursa amb uns amics, i jo anava el primer destacat, anava molt emocionat tot s'ha de dir. Pedaletjant com podia... fins que pedaletjant pedalejant, vaig decidir mirar endarrere i va ser girar-me i.....

Un cotxo de sa policía local m'avía pegat un cop i em vaig quedar estes damunt el cotxe. No
hem vaig fer mal,per sort. I de repent sent:

-Chaval estas bien?

Els meus amics s'enreien,pero a mi em van fugir les riaies per una bona estona.

3 comentarios:

  1. Jajaja. Ah mi me paso casi lo mismo, ami una ves me piso una bici, y eso si que da pena. El tio de la bici seguro que no tenia frenos.

    ResponderEliminar
  2. Pos toma castaña!!!
    jajajaj menys mal que vares trobar uns de bon humor!
    perquè sinos ara series a pagar la facura del cop del cotxe(suposo)xDxDxD

    ResponderEliminar
  3. Hehehe pobret! menos mal que no et vares fer mal, per lo menos avui estàs aquí per conta-ho com una anègdota... Adeu cuide't

    ResponderEliminar