martes, 27 de abril de 2010

Experiencia viscuda

Tot va començar a mitjan primer trimestre, de tant en tant anavem a la bibliotèca a sercar coses per internet. De repent un dia la profesora ens proposa que cadascun fes un blog per comentar poesia, fer entrades variades,etc...

Els temes els triavem entre tots, casi sempre al l'atzar però temes de la vida cuotidiana com pot ser la mort, el racisme,el vent...tots els temes variats. I aquets poemes no s'auríen plasmat a un ''paper'' si no hagues estat per na Carolina Ibac.

Com ja e dit antes eren temes triats un poc a l'atzar, menys alguns, tipus Haití,i per mes informació tenim un apartat al blog de la Carolina,''tu ets la teva estrella'' on i tenim el nostre racó amb els poemes que ens a ecrit durant tot el curs.

La meva relació amb la poesía antes de començar el curs era casi nula. Are ja comens a entendrer-los molt millor i s'emfá mes facil.

Tot arriba,va ser el poema que em va agradar mes o que almenys vaig entendre molt be,un altre pic gràcies a la Carolina.

A estat una gran experiencia per a mi, i en general a tots els i a influit bastant també. La poesía es dificil i com mes la llegeixes mes aprens a escriure almenys a mi ma influit així. Ja estar clar que a cadascun de nosaltres li heurá influit d'una altra manera,aqui vos deix.

1 comentario:

  1. Estic contenta que hagis viscut d'aquesta manera tota aquesta experiènci que haurà estat tan profitosa per a vosaltres com per a mi.

    M'alegra veure, tot i les circumstàncies, que t'ha quedat alguna cosa de tot el que hem anat fent aquest any.

    ResponderEliminar